Współrealizacja inwestycji została przeprowadzona przez nasz oddział wrocławski, zaś prace prowadzone były pod kierownictwem pana Łukasza Kłaka, tamtejszego dyrektora regionu. Należy dodać, że zostaliśmy zatrudnieni na zlecenie firmy budowlanej, będącej generalnym wykonawcą Portu Lotniczego we Wrocławiu. Poznaj szczegółowy przebieg tego zlecenia.
Dlaczego właśnie nas wytypowano do aranżacji wnętrz?
Generalny wykonawca inwestycji realizowanej we wrocławskim porcie lotniczym miał bardzo jasno określone oczekiwania wobec firmy podwykonawczej. Dotyczyły one konkretnych rodzajów mebli przeznaczonych do obiektów obsługi transportu pasażerskiego, oraz nietypowych i rzadko spotykanych materiałów na polskim rynku, z których omawiane meble miały być wykonane.
Wśród tych materiałów wymieńmy chociażby:
- konglomerat Staron;
- płyty HPL;
- trespę;
- stal nierdzewną szlifowaną;
- szkło gięte;
- wyszukane forniry (okleiny naturalne).
Poza dostarczeniem mebli z ww. materiałów istotnym było również zobowiązanie się do terminowej realizacji dostawy całego asortymentu w uzgodnionej ilości. Oczywiście oczekiwania wykonawcy odnosiły się również do doświadczenia w aranżacji meblowej obiektów publicznych o dużym przepływie osób. To oznaczało m.in. przygotowanie firmy podwykonawczej do wykonania odpowiedniego projektu i prowadzenia na jego podstawie we własnym zakresie wszystkich prac w oparciu o ściśle określone parametry techniczne.