Przeczytaj, jak zaplanujemy przebieg realizacji Twojego biura, by wszystko odbyło się sprawnie, terminowo i z zachowaniem najwyższych standardów wykonania. W tym artykule znajdziesz odpowiedzi na tak postawione pytania.
Wcześniejszy plan realizacji
Fizyczne wdrożenie projektu, na które składa się dostawa mebli biurowych i wyposażenia do miejsca realizacji, wraz z montażem i wykonaniem aranżacji, bazuje zawsze na tym samym i sprawdzonym schemacie działania. Schemat ten opracowujemy wcześniej, określając w nim, dzień po dniu, godzina po godzinie i krok po kroku, jakie czynności będą następowały jedna po drugiej. Po umówieniu się na termin rozpoczęcia prac, informujemy Cię wcześniej o dokładnej godzinie przybycia naszych ekip na miejsce. Ty udostępniasz nam pomieszczenia, my zaś rozpoczynamy pracę.
Dostosujemy się do Twoich terminów, żeby np. zachować ciągłość pracy Twojej Firmy, czy umożliwić dokładne wykończenie wnętrz biura przez dewelopera.
Logistyka dostawy
Nie ma mowy o żadnych obsunięciach czasowych. Meble biurowe i wyposażenie, najczęściej już na kilka dni przed realizacją przyszykowane są do transportu i czekają w naszym magazynie podręcznym na dostawę. Wcześniej zabezpieczamy je na wypadek uszkodzeń przy użyciu opakowań. Zatem tutaj też nie będzie niespodzianki, że dany produkt po dostarczeniu na miejsce nie będzie się nadawał do montażu. Posiadamy własne samochody do przewozu wyposażenia biurowego, wszystkie niezbędne narzędzia i stałą ekipę pracowników. Jeżeli więc umówimy się na rozpoczęcie prac w danym dniu, na pewno w tym dniu się rozpoczną i nie będziemy zrzucać winy na podwykonawców.
Montaż mebli z aranżacją biura
Jeśli chodzi o sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania aranżacji według projektu biura, to ich dobór dyktuje nam zarówno asortyment mebli (sposób montażu), jak i uwagi sporządzone w trakcie audytu technicznego obiektu realizacji, w trakcie którego mogło się na przykład okazać, że od drzwi wejściowych do pomieszczeń prowadzi długi, kręty i kilkudziesięciometrowy korytarz, więc potrzebny będzie wózek do przewozu opakowań, albo też, że w budynku nie ma windy towarowej i niezbędne będzie użycie pasów do wnoszenia rozłożonych mebli po schodach oraz dodatkowi pracownicy.
Niekiedy również pracujemy w pomieszczeniach biurowych, w których zainstalowano nowe wykładziny. Wówczas zabezpieczamy ciągi naszych przejazdów podkładkami z kartonów, a pracownicy ekipy montażowej zmieniają obuwie z roboczego na miękkie. Po prostu, dbamy o zachowanie czystości. Zresztą, po wykonaniu aranżacji sprzątamy po sobie. Od razu po wyjściu naszych ekip, Twoje biuro nadaje się do zajęcia przez pracowników.