Wykujemy szereg usług dodatkowych, z których chętnie korzystają właściciele biur. Ich wykaz i opis znajdziesz w tym artykule. Jeżeli jesteś zainteresowany jakąś usługą, a zabraknie jej na liście, wówczas skontaktuj się z naszym specjalistą, który opowie Ci o naszych możliwościach jej wykonania – w tej dziedzinie niewiele nas ogranicza.
Przebudowy i remonty biur
Planujesz remonty biur bądź przebudowę biur w swojej siedzibie? Chcesz zrobić to jak najsprawniej i jak najszybciej, by zminimalizować jej wpływ codzienną pracę Twojej Firmy? Chętnie Ci w tym pomożemy. Wykonujemy tego typu zlecenia:
- od etapu opracowywania koncepcji i projektu nowej aranżacji biurowej;
- poprzez remonty biur i zmianę układu przestrzennego pomieszczeń;
- po dostawę, montaż oraz rozstawienie mebli i wyposażenia zgodnie z nowym założeniem architektonicznym.
Podczas współpracy z naszą Firmą, przedstawimy Ci różne możliwe rozwiązania funkcjonalne, estetyczne, a także dostosujemy logistykę realizacji całego przedsięwzięcia do Twoich możliwości czasowych, tak by przebieg prac był jak najmniej uciążliwy.
Jeżeli masz pytania, o to jak realizujemy tego typu projekty, zwróć się do nas z zapytaniem. Jednocześnie, przygotuj się do rozmowy z naszym specjalistą, by wynieść z niej jak najwięcej wartościowych informacji:
- dostarcz nam ewentualne rysunki lub szkice, które sporządziłeś, by przybliżyć nam swoje pomysły;
- jeżeli posiadasz plany techniczne pomieszczeń – te również będą bardzo przydatne;
- być może jesteś zainspirowany już jakimś projektem, który widziałeś w prasie czy internecie – chętnie się z nim zapoznamy i powiemy Ci o naszych możliwościach jego realizacji.
Inwentaryzacja pomieszczeń biurowych
Zmieniasz siedzibę Firmy? Jesteś zainteresowany przeprowadzeniem szczegółowej inwentaryzacji mienia w swoim obecnym biurze? Chętnie pomożemy Ci w ustaleniu stanu faktycznego wyposażenia (środków trwałych), które znajduje się na jego terenie. Nasza usługa ogromnie ułatwi Ci zapanowanie nad meblami, sprzętem komputerowym i akcesoriami w czasie przeprowadzki.
Wystarczy, że powiadomisz nas o takiej potrzebie, wówczas, w umówionym terminie wyślemy do Ciebie naszego specjalistę, który odpowie na Twoje pytania o przebieg czynności inwentaryzacyjnych i pomoże w ich zaplanowaniu. Potem wyślemy do Ciebie naszych specjalistów, którzy zajmą się tym procesem od A do Z.
Nie umknie nam żaden szczegół. Wykonaliśmy setki inwentaryzacji w ramach oddzielnej usługi lub podczas kompleksowych realizacji obejmujących projektowanie, przeprowadzkę i wykonanie aranżacji przez nasze ekipy.
Pogwarancyjna wymiana, naprawa i konserwacja mebli biurowych
Meble biurowe w siedzibie Twojej Firmy okazują pierwsze symptomy zużycia? Skończyła się gwarancja? Oznacza to, że potrzebują szybkiej interwencji serwisowej. W przeciwnym razie, kolejne usterki będą się nawarstwiać. W krótkim czasie mogą się nawet przełożyć na obniżenie efektywności pracowników, co oznacza dodatkowy stres dla Ciebie i dla nich również, nie wspominając już o ryzyku zranienia lub urazu. Nie bagatelizuj tego – znamy takie przypadki.
Pamiętaj, że większość napraw jesteśmy w stanie przeprowadzić od ręki na miejscu lub w niedługim terminie, który możesz nam pomóc jeszcze skrócić, przesyłając naszemu specjaliście serwisowemu:
- nazwę modelu mebla;
- krótki opis usterki;
- zdjęcie usterki (opcjonalnie).
Nasz standardowy czas interwencji serwisowej nie przekracza 24 godzin!