Dostarczamy meble bardzo dobrej jakości, co mogą potwierdzić nasi dotychczasowi Klienci, którzy korzystają z nich bezusterkowo jeszcze przez długi czas od upłynięcia standardowej 5-letniej gwarancji. Pomimo tego nie zapominamy, że poziom usług w naszej branży oceniany jest przede wszystkim po systemie obsługi posprzedażnej, tak istotnej z uwagi na uciążliwość awarii mebli biurowych dla normalnego funkcjonowania Firm.
Dlatego stosujemy następujące rozwiązania:
- udostępniamy ogólnopolskie numery serwisowe do zgłoszeń, pod które mogą dzwonić do nas umocowani przedstawiciele Firm;
- realizujemy zgłoszenia interwencyjne w czasie nie dłuższym niż 24 godziny;
- wysyłamy ekipę do biura Klienta;
- każdą usterkę staramy się usunąć od ręki na miejscu, jeżeli nie jest to możliwe zabieramy mebel ze sobą i dostarczamy mebel zastępczy o bardzo zbliżonej lub takiej samej funkcjonalności.
0 Comments