
Szanowni Państwo,
zapewniamy, że w związku z sytuacją związaną z wirusem COVID-19 stosujemy się do porad i wskazówek WHO. Wdrożyliśmy też wewnętrzne procedury, mające na celu minimalizację zagrożenia dla naszych Klientów, Partnerów i Pracowników.
Dokładamy wszelkich starań, aby wysoki poziom naszych usług został zachowany. Na tę chwilę zamówienia realizujemy zgodnie z harmonogramem oraz terminowo zapewniamy obsługę handlową i serwisową.
W zakresie dostaw informujemy, że nie występują żadne przerwy i pracujemy na pełnych obrotach oraz jesteśmy w stanie zrealizować wszystkie planowane i przyszłe dostawy. W związku z tym jesteśmy bardzo wdzięczni naszym współpracownikom, którzy pracują nad tym, aby skutki tej sytuacji zostały zminimalizowane w możliwie największym stopniu.
Sytuacja rozwija się jednak dynamicznie i możemy nie mieć wpływu na opóźnienia. O każdym przesunięciu będziemy informować Państwa na bieżąco. Bardzo prosimy o zrozumienie w tej niezwykłej dla nas wszystkich sytuacji.
Pragniemy poinformować również, że w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych Klientów, Partnerów i Pracowników, odwołaliśmy wszystkie służbowe podróże zagraniczne i ograniczyliśmy podróże krajowe do niezbędnego minimum. W miarę możliwości zapewniamy też warunki do pracy zdalnej. Na bieżąco monitorujemy sytuację i jesteśmy przygotowani na wprowadzenie natychmiastowych środków zaradczych.
Zarząd Grupy Office Plus
0 Comments