Sylwetki dyrektorów

Kazimierz Jastrzębski – prezes Grupy Office Plus i dyrektor oddziału warszawskiego.

Założyłem Office Plus, żeby wprowadzić na rynek nową jakość w wyposażaniu biur i innych obiektów użyteczności publicznej. Jestem dumny z tego, że z dnia na dzień możemy zaproponować naszym klientom coś więcej niż ogromny asortyment, czy doświadczenie kilkunastu lat pracy i setek zrealizowanych projektów.

Grzegorz Rumian – dyrektor krakowskiego oddziału Office Plus

Wzornictwo i funkcjonalność – te dwie cechy muszą się uzupełniać we wnętrzach nad którymi pracuje mój zespół, dlatego lubię kiedy projekty są naprawdę dobrze przemyślane i zaplanowane.

Łukasz Kłak – dyrektor wrocławskiego oddziału Office Plus

Pierwsze szlify w branży wnętrzarskiej zdobywałem pracując w firmie zajmującej się wyposażaniem sklepów i restauracji. Później przez cztery lata zarządzałem kilkunastoosobowym zespołem reprezentantów handlowych w międzynarodowej korporacji z branży finansowej.

Grzegorz Nowak – dyrektor rzeszowskiego oddziału Office Plus

Nietypowe projekty, skomplikowane realizacje i praca zespołowa są tym co najbardziej motywuje mnie do działania. Mam szczęście, bo niestandardowych inwestycji w południowo-wschodniej Polsce jest coraz więcej.

Michał Przetakiewicz – dyrektor sprzedaży Office Plus Warszawa

Po kilkunastu latach spędzonych w motoryzacji otrzymałem zaproszenie do świata biurowej ergonomii, designu i innowacyjności. Doświadczenie w pracy z motoryzacyjną Ligą Mistrzów pomogło mi bardzo szybko rozpoznać w nowym środowisku ogromne zapotrzebowanie na usługi z najwyższej półki.

Mikołaj Foks – Office Plus Academy

W Office Plus realizujemy wiele pasjonujących projektów, a ja mam przyjemność opowiadać o nich dziennikarzom i wszystkim zainteresowanym efektami naszej pracy.