Jak wyglądają ogólne warunki dostawy spółek Office Plus? Wszystkie niezbędne informacje na ten temat znajdziesz poniżej. Warto zapoznać się z tekstem, abyś wiedział, jak przebiega współpraca z nami na poszczególnych etapach realizowanych zleceń.
Poniższe warunki dostawy stosuje się do umów sprzedaży, dostawy i montażu mebli realizowanych przez spółki Grupy Office Plus, do których należą: Office Plus sp. z o.o., Office Plus Warszawa sp. z o.o., Office Plus Gdańsk sp. z o.o., Office Plus Kraków sp. z o.o., Office Plus Wrocław sp. z o.o., zwanymi dalej Office Plus.
• Warunki ogólne zostały opublikowane na stronie internetowej www.officeplus.pl , zmiany warunków wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie internetowej.
• Odbiorca poprzez złożenie zamówienia w Office Plus oświadcza tym samym, iż zna i akceptuje warunki ogólne sprzedaży.
• W przypadku zawarcia umowy pisemnej, jej postanowienia mają moc wyższą w stosunku do niniejszych warunków ogólnych.
• Kontrahent Office Plus w poniższych warunkach ogólnych będzie określony jako Odbiorca.
• Office Plus oświadcza, iż jest przedsiębiorcą zajmującym się w sposób profesjonalny dostawą, montażem mebli biurowych oraz aranżacją i projektowaniem oraz wykańczaniem wnętrz biurowych i użyteczności publicznej. W ramach swojej działalności gospodarczej Office Plus może zapewnić przygotowanie projektu mebli do danych wnętrz, projektu aranżacji tych wnętrz, zlecić i nadzorować produkcję oraz zapewnić dostawę i montaż mebli w obiekcie klienta, a także wykonać aranżację wnętrz.
• Office Plus zapewnia wykonanie dostawy i usług z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru działalności.
• Office Plus oświadcza, iż jako firma działająca od wielu lat na rynku mebli biurowych może zapewnić uzyskanie dla Odbiorcy korzystnych rabatów na dostawy mebli, pod warunkiem generowania odpowiedniego poziomu obrotów. Szczegółowe poziomy rabatów określane są każdorazowo w umowie z Odbiorcą.
• Umowa na dostawę i montaż mebli zawierana jest poprzez złożenie przez Odbiorcę zamówienia na formularzu Office Plus, w formie papierowej albo elektronicznej, za pośrednictwem strony internetowej Office Plus.
• Podstawą do składania zamówień jest oferta Office Plus zamieszczona na stronie internetowej Office Plus. Ewentualne rabaty ustalane są indywidualnie z handlowcami Office Plus drogą pisemną lub elektroniczną. Wymiana korespondencji elektronicznej, w której strony zaakceptują wysokość rabatu uznawana jest za część umowy dostawy.
• W przypadku, jeżeli Office Plus w danym momencie nie dysponuje danym towarem, niezwłocznie (do 4 dni roboczych) powiadomi o tym Odbiorcę. W takim przypadku Office Plus poinformuje Odbiorcę o przewidywanej możliwej dacie dostawy, a jeżeli nabycie danego towaru nie będzie możliwe, o braku możliwości sprzedaży.
• Office Plus przystępuje do realizacji zamówienia w terminie 2 dni od daty wpływu zaliczki od Odbiorcy. Zaliczka wynosi kwotę 40 % ceny sprzedaży danego zamówienia netto, na zaliczkę wystawiana jest faktura VAT.
• Odbiorca dodatkowo pokrywa koszty dostawy oraz koszty montażu mebli. Tabela kosztów montażu i dostawy stanowi załącznik do warunków ogólnych.
• Dostawa lub wykonanie usług aranżacji następuje w terminie 20 dni roboczych od daty wpływu zaliczki na rachunek bankowy Office Plus. Odbiorca jest obowiązany do udostępnienia pomieszczeń niezbędnych do składowania albo montażu mebli lub do przeprowadzenia aranżacji. Office Plus nie odpowiada za skutki spowodowane brakiem dostępności do takiego pomieszczenia, spowodowanym przez Odbiorcę.
• Płatność za dostawę i usługi następuje w terminie 14 dni od daty odbioru. W przypadku zwłoki w zapłacie Odbiorca zapłaci ustawowe odsetki za zwłokę w zapłacie. Niezależnie od innych postanowień niniejszych warunków ogólnych, z wyłączeniem przypadków działania siły wyższej, jeżeli Odbiorca nie udostępni pomieszczeń do dostawy i/lub montażu mebli w terminie wynikającym z zamówienia Office Plus będzie liczyła wymagalność należności od planowanego w zamówieniu terminu zakończenia robót.
• W przypadku dostaw i montażu mebli partiami, a także w razie wykonywania usług aranżacji wnętrz w częściach, Odbiorca będzie uiszczał należność w terminie 14 dni od daty dostawy lub wykonania usługi. W rozliczeniu tym uwzględniana będzie proporcjonalnie część zaliczki, przypadająca na daną partię dostawy lub wykonanych prac.
• Płatności będą dokonywane na konto bankowe wskazywane każdorazowo na fakturze.
• Po dokonaniu dostawy lub wykonaniu usługi Office Plus wezwie Odbiorcę do odbioru. Sporządzenie protokołu odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT końcowej obejmującej całość danej dostawy (usługi), z uwzględnieniem wpłaconej zaliczki.
• Odbiorca ma prawo do wpisania do protokołu odbioru zastrzeżeń i uwag w przypadku, jeżeli będzie miał uzasadnione uwagi co do stanu mebli lub jakości montażu, czy też wykonania usługi aranżacji wnętrz. W takim wypadku zostanie sporządzony opis usterek i dokumentacja fotograficzna mebli pokazująca wady.
• Nieprzystąpienie do odbioru w terminie wyznaczonym przez Office Plus oznacza przyjęcie dostawy (usługi) bez uwag i stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT końcowej. W takim przypadku przedstawiciel Office Plus dokonuje na protokole odbioru stosownej adnotacji.
• Jeżeli po dokonaniu odbioru zostaną stwierdzone braku lub usterki, które obiektywnie nie powodują niemożności korzystania z mebli lub pomieszczeń, zapłata za dostawę (usługę) nastąpi zgodnie z umową, z tym że Odbiorca będzie miał prawo do wstrzymania zapłaty za dostawę w wysokości wartości reklamowanych elementów netto, do czasu ich naprawy albo wymiany. Strony ustalają, iż naprawa lub wymiana (wg wyboru Office Plus) nastąpi najpóźniej w ciągu 4 tygodni od daty odbioru. Po dokonaniu naprawy albo wymiany Odbiorca niezwłocznie dopłaci resztę należności.
• Wyłączona zostaje odpowiedzialność Office Plus z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne przedmiotu sprzedaży. Odbiorca jest poinformowany, iż każdy z towarów sprzedawanych przez Office Plus jest objęty gwarancją producenta albo importera i w tym zakresie Office Plus udziela gwarancji. Przy okazji każdej transakcji sprzedaży Odbiorca będzie otrzymywał od Office Plus warunki gwarancji na dany towar, karty gwarancyjne oraz inne dokumenty niezbędne do zgłoszenia reklamacji. W przypadku wystąpienia wad rzeczy sprzedanej Odbiorca będzie obowiązany do zgłoszenia reklamacji w sposób opisany w warunkach gwarancji w Office Plus, u sprzedawcy albo u producenta, w terminie opisanym w warunkach gwarancji.
• Warunkiem możliwości korzystania z gwarancji jest zgłaszanie reklamacji w terminie określonym w warunkach gwarancji i korzystanie przez Odbiorcę z serwisu Office Plus albo producenta.
• Office Plus zastrzega sobie własność towaru do czasu spłaty całkowitej spłaty ceny sprzedaży, wraz z ewentualnymi odsetkami w przypadku zwłoki w zapłacie.
• W przypadku braku zapłaty w terminie za dostawę mebli, kosztów transportu, montażu lub usług aranżacji wnętrz, Office Plus będzie przysługiwało prawo do żądania natychmiastowego zwrotu przedmiotu danej dostawy w całości, niezależnie od tego, czy meble będą znajdowały się w posiadaniu Odbiorcy, czy też osób trzecich. Odbiorca zobowiązuje się do powiadomienia swoich klientów o tym zapisie, jeżeli będzie na ich rzecz wykonywał dostawę mebli zakupionych w Office Plus i do umieszczenia analogicznego zapisu w swoich umowach z tymi Klientami.
• W przypadku niewydania towaru na żądanie Office Plus zgodnie z pkt. 24 warunków ogólnych, spółce będzie przysługiwało dodatkowo prawo do żądania kary umownej w wysokości 50% danej partii towaru objętej żądaniem zwrotu.
• Office Plus będzie miało prawo do zawieszenia dostawy następnej partii towaru w przypadku zwłoki w zapłacie za poprzednią dostawę.
• W razie występowania zwłoki w zapłacie za więcej niż jedną dostawę Office Plus będzie miało prawo do zaliczenia zapłaty na poczet najstarszej niezapłaconej dostawy oraz odsetek ustawowych.
• Odbiorca zapewnia, iż zapewni nieodpłatnie udostępnienie Office Plus pomieszczeń oraz niezbędnych warunków i dostawę mediów i usług komunalnych (prąd, woda, zaplecze sanitarne) do prawidłowego wykonania montażu mebli lub aranżacji wnętrz, w terminie uzgodnionym przez strony. Jeżeli warunki te nie zostaną zapewnione, Office Plus nie odpowiada za skutki opóźnienia w realizacji dostawy oraz za ewentualne zniszczenie mebli lub elementów wykończenia wnętrz, spowodowane niezapewnieniem prawidłowych warunków do ich przechowywania.
• Korespondencja będzie odbywała się na adres wskazany przez Odbiorcę w zamówieniu, chyba że pisemnie wskaże on inny adres do doręczeń. W razie wątpliwości co do właściwego adresu doręczenia będą dokonywane na adres wskazany w wypisie z właściwego rejestru lub ewidencji przedsiębiorców. W przypadku nieodebrania pisma strony uznają je za doręczone z datą zwrotu przez pocztę.
• Office Plus zapewnia odpłatny serwis pogwarancyjny, a także montaż i demontaż mebli w razie przeprowadzek. Office Plus nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia albo przyspieszone zniszczenie mebli spowodowane ich niewłaściwym użytkowaniem. Za właściwy sposób użytkowania strony uznają zgodny z warunkami gwarancji producenta albo instrukcją obsługi, które każdorazowo są dostarczane wraz z meblami.
• Każda ze stron będzie miała prawo do odstąpienia od danej umowy sprzedaży lub wykonania usługi w przypadku, jeżeli okazałoby się iż dostawa lub wykonanie usługi na warunkach ustalonych w umowie jest niemożliwa z uwagi na czynniki obiektywne, na które strony nie mają wpływu (siła wyższa, klęska żywiołowa, nagła zmiana warunków rynkowych itp.), zaś dostawa w późniejszym terminie utraci dla Odbiorcy znaczenie gospodarcze. W takim przypadku Office Plus w terminie 7 zwraca Odbiorcy wszystkie wpłacone kwoty wraz z odsetkami ustawowymi. Rozwiązanie albo odstąpienie od danej umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
• Strony ustalają, iż faktury będą przesyłane drogą elektroniczną na adres mailowy podany przez Odbiorcę i drukowane w oryginale przez Odbiorcę, bez konieczności przesyłania ich w formie papierowej. Faktury będą wystawiane bez podpisu odbiorcy.
• Zapłata kar umownych określonych w niniejszych warunkach ogólnych nie wyklucza możliwości żądania zapłacenia odszkodowania przewyższającego ich wysokość.
• Ewentualne spory wynikające z realizacji umowy strony poddają rozstrzygnięciu przez Sąd właściwy dla Office Plus.
0 Comments