Tym razem naszym Klientem był właściciel znanej marki wody mineralnej, z którym współpracujemy już od wielu lat, świadcząc usługi projektowania i wykonawstwa aranżacji biur. Naszym zadaniem była aranżacja biurowa w nowej siedzibie firmy. Poniżej opisujemy szczegóły tej realizacji.
Przedmiotem usługi była dostawa mebli do nowej siedziby wraz z ich montażem i rozstawieniem zgodnie z życzeniem Klienta. Rozmowy doprecyzowujące zakres zlecenia trwały z przerwami przez okres dwóch miesięcy. W ich trakcie pomagaliśmy w selekcji optymalnego asortymentu mebli i wyborze aranżacji, zgodnej z oczekiwaniami naszego Zleceniodawcy. W prace na tym etapie zaangażowany był również nasz architekt.
Aranżacja biurowa – przebieg realizacji
Siedziba Klienta znajduje się w w odległości około 160 km na południowy wschód od siedziby naszej Firmy, w sercu jednego z najpiękniejszych regionów Wyżyny Lubelskiej. Znaczna odległość od naszego zaplecza spowodowała konieczność przeprowadzenia załadunku z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym. Nie mogliśmy sobie pozwolić na jakiekolwiek niedopatrzenie logistyczne. Przed wyjazdem dokładnie sprawdziliśmy stan ilościowy poszczególnych mebli i narzędzia montażowe, by już dzień wcześniej wszystko czekało w pełnej gotowości. Dzięki temu, w dniu 10 kwietnia mogliśmy wyruszyć w miejsce realizacji już o godzinie 4.30 rano, po to by punktualnie o godzinie 7.00 rozpocząć prace na miejscu. Przewidziany czas realizacji to dwa dni z noclegiem.