Aranżacja wnętrz
Zakres inwestycji obejmował bardzo liczny asortyment pozycji, od łyżeczek, filiżanek, szklanek, talerzy itp. do działu socjalnego, przez sprzęt AGD, jak lodówka, zmywarka, ekspresy do kawy, po krzesła, fotele, stoły, biurka, regały, aneksy, czy także elementy wizualizacji formalnej, czyli plakaty, tablice informacyjne i piktogramy do oznakowań w poszczególnych wnętrzach obiektu.
Klient zamówił również rolety do okien o odpowiednich rozmiarach, które dopasowaliśmy kolorystycznie do założeń aranżacyjnych pomieszczeń. Dostosowując się do przydzielonego budżetu zaproponowaliśmy produkty o możliwie najlepszych cechach funkcjonalnych, jakościowych i wizualnych. W pierwszej kolejności na terenie biblioteki odbywał się remont, po zakończeniu którego, nasza firma rozpoczęła pracę w pustych wnętrzach.
Aranżacja wnętrz objęła całe wyposażenie niezbędne do tego, by obiekt zapewniał pełną funkcjonalność użytkownikom i pracownikom. W aranżacji należało też wykorzystać część dotychczasowych mebli, czyli stworzyć spójną całość z wykorzystaniem starego i nowego asortymentu, np. dostarczone przez nas regały metalowe na książki musiały być dopasowane do już istniejących.
Klient idąc z duchem czasu, chciał również bardzo dobrze przystosować wnętrze nowej biblioteki do potrzeb najmłodszych czytelników. Zlecił nam wyposażenie oddzielnej sali w niestandardowe meble dziecięce i odpowiednio miękkie i atrakcyjne kolorystycznie wykładziny z wzorem. Wszystkie parametry asortymentu zostały określone we wcześniej przygotowanej specyfikacji. Musieliśmy więc stanąć na wysokości zadania i dostarczyć elementy o dokładnie takich cechach wizualnych i funkcjonalnych, jakich chciał nasz Zleceniodawca. Tak też się stało i osiągnęliśmy zamierzony efekt. Dostarczyliśmy również zabawki i gry edukacyjne.
Biblioteka podzielona jest na osobne strefy:
- wypożyczalnię i czytelnię ogólną, w których znalazły się m.in. nasze lady recepcyjne do obsługi czytelników;
- salę dla dzieci urządzoną przez nas od samego początku;
- salę konferencyjną dla 30 osób ze sprzętem multimedialnym dostarczonym i zainstalowanym przez naszą Firmę.
W obiekcie znajdują się też pomieszczenia zaplecza bibliotecznego, m.in. pokój konserwacji i oprawiania książek, gabinety dla pracowników i dyrektora, aneks kuchenny oraz łazienki. W każdym z wymienionych pomieszczeń znalazło się nasze wyposażenie, włącznie z takimi elementami, jak dozowniki na mydło, zasobniki na ręczniki i papier toaletowy, czy lustra pod wymiar.