Dostarczenie i montaż mebli wnętrza sali rektorskiej

W poniższym artykule przedstawiamy realizację projektu – dostarczenie i montaż mebli wnętrza sali rektorskiej. Kładliśmy bardzo duży nacisk na jakość materiałów i wykończeń oraz precyzję montażu.


Ustalenie szczegółów zlecenia w oparciu o projekt

Rozpoczęcie prac przy urządzeniu sali rektorskiej, zgodnie z naszą praktyką, poprzedziły konsultacje z autorami projektu aranżacji wnętrz. Należało omówić parametry wyposażenia meblowego; doprecyzować całą logistykę zlecenia – terminy i harmonogram poszczególnych prac. Ponieważ na uczelni trwał rok akademicki, wszystkim stronom przedsięwzięcia zależało na jak najszybszym jego ukończeniu. Proces miał być zakończony szybko i – na ile to możliwe – nie kolidować z normalnym trybem pracy uczelni.

Wdrożenie projektu aranżacji wnętrza sali rektorskiej

Meble wchodzące w skład realizacji zostały zaprojektowane pod wymiar. Naszym zadaniem było ich wyprodukowane z zachowaniem wszystkich detali określonych przez Architekta, a następnie, montaż mebli i rozstawienie całego asortymentu według wytycznych z projektu.

Każdy mebel miał być szczególny i dedykowany do tego pomieszczenia – miał odpowiadać wysokim wymaganiom wizualnym i funkcjonalnym, jakie Architekt określił z Inwestorem kładącym bardzo duży nacisk na jakość materiałów i wykończeń, oraz precyzję montażu. Najbardziej charakterystyczną częścią wystroju są dwa stoły konferencyjne wykonane pod wymiar z litego drewna dębowego, zgodnie z projektem Architekta. Wzrok przyciąga nie tylko wyjątkowe wzornictwo, ale również precyzja wykonania.

W asortymencie mebli wchodzącym w skład zlecenia znalazły się ponadto:

  • fotele chromowane z pamięcią powrotu;
  • telewizor 60′ zamontowany na zdalnie sterowanym statywie;
  • sofa, fotel, stolik;
  • lampy wolnostojące;
  • gabloty ekspozycyjne z systemem podświetlania LED (również wykonane wg projektu);
  • rolety okienne.

Najbardziej nietypowe meble po wyprodukowaniu zgromadziliśmy w podręcznym magazynie. Pozostała część asortymentu trafiała do miejsca realizacji bezpośrednio z fabryki. Zarówno produkcja, jak i dostawa, odbywały się zgodnie z zaplanowanym harmonogramem prac, tak by zachować odpowiednią kolejność montażu mebli i uniknąć ryzyka przestojów. Dzięki temu cały etap prac odbywał się płynnie, kończąc się w zaplanowanym terminie.

Jednym z naszych zadań podczas urządzania sali rektorskiej, było oklejenie folią mrożoną znajdujących się we wnętrzu okien, które wychodzą bezpośrednio na halę sportową.

Z racji na konferencyjne przeznaczenie sali rektorskiej, we wnętrzu należało zainstalować telewizor o dużej przekątnej ekranu – 60 cali. Telewizor ten dostarczyliśmy i zamontowaliśmy na zdalnie sterowanym ruchomym statywie, sterowanym pilotem, który umożliwia użytkownikom automatyczne ustawienie pozycji urządzenia i optymalnego kąta nachylenia ekranu.

 

Zakończenie prac przy inwestycji

Wykonanie całej realizacji, od etapu konsultacyjnego, po oddanie wnętrza do użytku, zajęło nam niecałe 6 tygodni. Podczas odbioru zlecenia, zarówno Inwestor, jak i Architekt, nie mieli żadnych zastrzeżeń do efektu naszych prac. Cieszymy się, że po raz kolejny mogliśmy potwierdzić swoje kompetencje, a efektem naszej pracy będą komfortowe warunki pracy polskich naukowców. Jeśli interesuje Cię dostarczenie oraz montaż mebli – skontaktuj się z nami.