Projekt
Klient: Mascot International
Miejscowość: Poznań
Branża: odzieżowa
Projekt: zewnętrzna pracownia projektowa
Przestrzeń: komercyjna
Powierzchnia: 180 m2
Klient: Mascot International
Miejscowość: Poznań
Branża: odzieżowa
Projekt: zewnętrzna pracownia projektowa
Przestrzeń: komercyjna
Powierzchnia: 180 m2
Salon sprzedaży w Poznaniu to pierwszy w naszym kraju punkt stacjonarny duńskiej marki odzieżowej Mascot. We wnętrzach sklepu czuć klimat skandynawskich oraz industrialnych wnętrz. Dużo naturalnego drewno, metalowe regały, prosty design wyposażenia to atuty tej przestrzeni. Idealne uzupełnienie stanowi wykładzina obiektowa zbliżona wzorem do wylewki betonowej, a zarazem posiadająca wysokie parametry ścieralności, tak ważne w komercyjnych wnętrzach.
Implementacja konceptu sieciowego marki Mascot
O tym miejscu projektant powiedział „wiesz, mógłbym tam pracować”. Nic dziwnego, wszyscy byśmy chcieli. Siedziba tej instytucji badawczej znajduje się w miejscu, które instytucja obrała za przedmiot badań – w lesie. I to nieopodal zjazdu z autostrady. Pięć minut od zabieganego ludzkiego świata, świergot ptaków i kojąca zieleń drzew.
Czasem przy bardzo prostym zleceniu mogą się pojawić kłopoty. I nie to jest najważniejsze, że się pojawią. Na to zawsze trzeba być przygotowanym. Najważniejsze dla nas jest zawsze znalezienie takiego rozwiązania, żeby jedyne wspomnienia dotyczyły satysfakcji z przezwyciężonej trudności.
Galerie handlowe w starej fabryce, browarze, albo papierni nikogo już nie zaskakują. Zupełnie inaczej jest z tymi galeriami handlowymi, które przestają być miejscami handlu. Tak było w przypadku niecodziennej realizacji w Bolesławcu. Oto wnętrza jasne, kolorowe i żywe. Wychodzące naprzeciw marzeniom wszystkim aktywnym odkrywcom wiedzy!