Nowoczesne wnętrza tego domu mediowego to majstersztyk akustyki. Wysokie, industrialne sufity, otwarte przestrzenie, a w środku tylko szmer. Wyzwaniem było zachowanie spójności kolorystycznej wśród niezwykle dużej ilości bardzo zróżnicowanych materiałów. Udało się lepiej niż dobrze.
OD SPACE-PLANU, DO WYPOSAŻENIA
Przy powstawaniu siedziby dla jednego z kluczowych graczy na rynku mediowym w Polsce, pracowaliśmy w dwóch etapach. Najpierw projektowaliśmy space-plan wnętrz na zlecenie głównego wykonawcy inwestycji. Zaś na etapie urządzenia i wyposażenia wnętrz, spośród kilku ofert zgłoszonych w konkursie, to nasza najbardziej spodobała się inwestorowi i zostaliśmy zaproszeni do dalszej współpracy z nim i jego architektem.
KOMPLEKSOWO I NIESTANDARDOWO
Kompleksowo wyposażane i wykańczane przez nas wnętrza obejmowały m.in. stanowiska pracownicze, sale konferencyjne, przestronne i rozbudowane kuchnie ze strefą relaksu, ale też specjalistyczne pomieszczenia do badań focusowych z przylegającymi do nich salami podglądowymi. Przedzielone lustrem weneckim, doskonale wygłuszone w skali dorównującej studiu nagraniowemu. Zresztą przeszło połowa dostarczonych przez nas na potrzeby tej inwestycji rozwiązań, wykonywana była na zamówienie.
Wśród standardowego umeblowania znalazły się biurka i fotele pracownicze w mniejszym open-space. Zgrabne, proste biurka, umożliwiające łatwą rekonfigurację stanowisk pracy, wyposażone w kontenery cargo. Niektóre z kontenerów zostały wzbogacone o niestandardowe tapicerowane nakładki do siedzenia. Z kolei już stoły dostarczone do głównego open-space wykonywane były na zamówienie: skrajnie nowoczesne, inteligentne, z wewnętrznym okablowaniem.