Nasze prace przy aranżacji przyjaznego punktu obsługi klienta zaczęły się od kontaktu z agencją reklamową, której przedstawiciele zwrócili się do nas o pomoc w przygotowaniu oferty na projekt – dostarczenie oraz montaż mebli do omawianej inwestycji. Istotne dla wyboru naszej Firmy na wykonawcę było to, że byliśmy w stanie sprostać krótkim terminom na dostawy mebli, które zostały objęte rygorystycznymi przepisami w umowach z Inwestorem.
W czasie realizacji, to od nas wyszła część propozycji konkretnych rozwiązań meblowych, które wytypowaliśmy z naszej oferty, po uprzedniej konsultacji z architektem zatrudnionym przez Inwestora. Konsultacje te prowadziliśmy na bezpośrednich spotkaniach, w czasie których omawialiśmy szczegół po szczególe zalety funkcjonalne oraz cechy wizualne konkretnych produktów, analizując je pod kątem zadań, jakie ma spełniać obiekt. Dla przykładu, pierwszy projekt wnętrza zakładał wykorzystanie innego modelu krzeseł dla interesantów. Po przedstawieniu naszych uwag, zamieniliśmy je na inny model. Uważaliśmy że będzie lepiej odpowiadał założeniu, wedle którego klient ma czuć w miejscu obsługi aurę opieki oraz zainteresowania ze strony sprzedawców i konsultantów, czemu powinien towarzyszyć maksymalny komfort wyposażenia meblowego. Dlatego zamiast prostych krzeseł na czterech nogach, wykorzystaliśmy finalnie wysokiej jakości krzesła z mechanizmem samo powracającym, ze świetnie wyprofilowanym siedziskiem i oparciem pleców, o bardzo atrakcyjnym i nowoczesnym wyglądzie.
Projekt przyjaznego punktu obsługi klienta dostarczony przez architekta precyzował, gdzie powinny znaleźć się poszczególne rodzaje umeblowania, natomiast po naszej stronie leżało zaproponowanie konkretnych rozwiązań technicznych i wizualnych w meblach, tak by odpowiadały wymaganej przez Inwestora koncepcji przyjaznego punktu obsługi klienta. W związku z tym zaproponowaliśmy konkretny system meblowy, który musieliśmy poddać istotnym modyfikacjom, np. zmieniając sposób mocowania blatów, czy też stosując niestandardowy stelaż o głębokości 60 cm i tzw. wąskie przewieszenie o prześwicie 10 cm, dzięki któremu powstała przestrzeń na dodatkową półkę dla interesantów. Ponadto biurka zostały obudowane płytami, które zasłaniają stelaż i monitory komputerów stojących na blatach. Wszystkie meble, zgodnie z koncepcją kolorystyczną architekta, występują w kolorze białym i czarnym, z dodatkami koloru niebieskiego.
Wyposażenie meblowe zarówno dla klientów, jak i pracowników, ma podkreślać prestiż Firmy Inwestora i akcentować jego dbałość o komfort interesantów, ale również sprzedawców i konsultantów.
W skład prezentowanej realizacji weszło również przygotowanie aneksu z zapleczem socjalnym dla pracowników, w którym wykonaliśmy kompletną zabudowę kuchenną pod wymiar wyposażoną w szafki bezuchwytowe, otwierane przy pomocy przycisku. Rozwiązanie wygląda nowocześnie i jest wygodne w użytkowaniu. Stosuje się je w przestrzeniach o ograniczonej ilości miejsca. Bezpośrednio przy aneksie – również dla optymalizacji wykorzystania dostępnej przestrzeni – w miejscu odsłoniętym od widoku interesantów, znajduje się biurko managera punktu oraz szafa aktowa na archiwa klienckie.
Do części poczekalnianej dla interesantów dostarczyliśmy komplet wypoczynkowy w dwóch wariantach modułowych: pełnego koła i półkola. Tuż obok znalazł się punkt informacyjny przygotowany przez agencję reklamową, wyposażony w tablet, przy pomocy którego osoby oczekujące na swoją kolej mogą zapoznać się z aktualną ofertą Firmy Inwestora.
Oglądając efekt realizacji nie sposób nie docenić wkładu architekta, czuwającego nad jej przebiegiem. W każdym detalu aranżacji widać spójność wizualną i funkcjonalną przy optymalnym wykorzystaniu dostępnej przestrzeni wnętrza, co po części jest też zasługą naszej wiedzy i doświadczenia. Projekt przyjaznego punktu obsługi klienta zadowolił także Inwestora.
Produkcja i dostawa całego asortymentu zajęła nam 3 tygodnie, natomiast montaż odbył się w ciągu jednego dnia roboczego.
Zapraszamy do obejrzenia innych realizacji.