DUŻE ZRÓŻNICOWANIE PRODUKTÓW? KRYTYCZNIE KRÓTKI CZAS NA REALIZACJĘ? SKOMPLIKOWANY PROJEKT? A MOŻE DUŻA ILOŚĆ ELEMENTÓW WYKONYWANYCH NA SPECJALNE ZAMÓWIENIE? TAKIE ZLECENIA CORAZ CZĘŚCIEJ DO NAS TRAFIAJĄ Z POLECENIA ARCHITEKTÓW I KLIENTÓW. CIESZY NAS TO, BO NA OGÓŁ SĄ ONE NAJCIEKAWSZE.
TAK SIĘ ZACZĘŁO
Temu Klientowi polecił nas architekt, z którym wcześniej mieliśmy już przyjemność współpracować. A że sam opracował projekt, wiedział, że jego realizacja wymagać będzie doskonałej znajomości rynku i produktów, ale też świetnej umiejętności koordynacji zamówień i działań. Uznał, że to zadanie dobre dla Office Plus.
ZIELONE INNOWACJE
Zadaniem architekta było stworzenie wizualizacji wnętrza bardzo przyjaznego dla przebywających w nim osób: zarówno pracowników, jak i klientów. Miało wyłamywać się z wszechpanującego trendu bieli i szarości, a także przełamywać stereotyp biura sprzedaży mieszkań umieszczonego w ascetycznym baraku gdzieś przy placu budowy.
Słuszna idea. Bo jakże lepiej zachęcić do zakupu mieszkania, niż pięknym i niebanalnym wnętrzem lokalu sprzedawcy? Dlatego wnętrze miało wyróżniać się i obfitować w rozwiązania, które utkwią w pamięci odwiedzających je klientów.
Wytycznych dla projektanta było zresztą więcej. Miała być zieleń i to nie tylko w sferze kolorystycznej. Dla Inwestora rośliny są ważnym elementem codzienności, dlatego też musiało się w wizualizacji znaleźć miejsce dla kwiatka przeniesionego ze starej wersji biura.
Ważna też była swego rodzaju intymność, dająca poczucie bezpieczeństwa pracownikom. Okna dające dużo światła, chroniąc jednak przed spojrzeniami z zewnątrz. Wymaganie to podyktowane było też względami bezpieczeństwa.